top of page

Livrare si retur

POLITICA DE RETURNARE:

Comform legislatiei in vigoare (OUG 34/2014 art. 9/1), cumparatorul are dreptul de a returna produsele achizitionate in termen de 14 zile lucratoare. Gasiti toate prevederile legii in link-ul urmator http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf .

IN CE TERMEN POT RETURNA UN PRODUS?

Clientii hexagonled.ro pot returna produsele achizitionate in termen de 14 de zile de la data comenzii.

CUM PROCEDES PENTRU A RETURNA UN PRODUS?

Pentru a returna un produs trimiteti o instiintare de retur pe adresa contact@hexagonled.ro Aceasta instiintare trebuie sa contina toate datele de identificare ale comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie la fel ca in momentul livrarii, sa nu prezinte urme de uzura, montaj, socuri tehnice, crapaturi, deteriorari. 

CUM POT RETURNA PRODUSUL?

Produsele achiztionate se pot returna la sediul nostru: Strada Luca Arbore nr.20 Iasi, Romania ,cu o notificare in prealabil.

Pentru cei care opteaza pentru expedierea produselor, acestea pot fi expediate prin curierat rapid.

Va recomandam sa ambalati produsele la returnare pentru a evita deteriorarea pe timpul transportului. Consumatorul este raspunzator daca produsul este deteriorat pe timpul transportului retur. 

CUM PRIMESC CONTRAVALOAREA PRODUSELOR RETURNATE?

Pentru rambursarea contravalorii produselor returnate aveti la dispozitie 2 variante:

- Rambursare in cont bancar. Pentru aceasta avem nevoie de contul IBAN si numele beneficiarului: 

- Ridicare personala de la sediul nostru: Strada Luca Arbore nr.20 Iasi, Romania

IN CAT TIMP PRIMESC CONTRAVALOAREA PRODUSELOR?

O sa primiti contravaloarea in termen de maxim 14 zile.

PENTRU RAMBURSARE SE POATE TRIMITE COLETUL CU RAMBURS ?

Nu! Coletul trebuie sa fie cu ramburs 0 si taxa de livrare sa fie platita. In caz contrar coletul este refuzat.

CINE SUPORTA COSTUL TRANSPORTULUI PRODUSELOR RETURNATE? 

Costul transportului va fi suportat de catre client. Acesta nu este conditionat sa expedieze cu o anumita firma de curierat.

Clientul poate expedia produsul cu orice companie de curierat.

Produse care fac exceptie de la obiectul returului:

Produsele care prin definitie sunt consumabile (adezivi, accesorii)

Produse care sunt deteriorate sau prezinta urme de montaj.

Produsele care au fost deteriorate (zgarieturi, deformari, taieturi) sau care prezinta urme de uzura

Produsele care nu sunt impermeabile, dar prezinta urme de contact cu apa, rugina sau alte lichide.

Nu se accepta la retur produse carora le lipsesc accesorii, piese, sau alte componente.

Produsele comandate prin comanda speciala nu pot fi returnate.

bottom of page